Consiliul de administrație are rol de conducere al unităţii de învăţământ. Atribuțiile principale ale Consiliului de administrație sunt: 

  • aprobă Regulamentul Intern şi regulamentul de organizare şi funcționare a unității de învățământ cu respectarea prevederilor legale; 
  • validează statul de personal pentru toate categoriile de personal din unitate, care urmează a fi trimis spre aprobare inspectoratului şcolar la începutul fiecărui an şcolar şi ori de câte ori apar modificări;
  • validează raportul general privind starea si calitatea învățământului din unitatea de învățământ preuniversitar şi promovează măsuri ameliorative;
  • aprobă comisia de elaborare a proiectului de dezvoltare instituţională, precum şi comisiile de revizuire a acestuia; aprobă proiectul de dezvoltare instituţională şi modificările ulterioare ale acestuia, precum si planul managerial al directorului;
  • adoptă proiectul de buget al unităţii de învățământ, ținând cont de toate cheltuielile necesare pentru buna funcţionare a unităţii, astfel cum sunt acestea prevăzute în legislaţia în vigoare şi contractele colective de muncă aplicabile; proiectul de buget astfel adoptat se înregistrează la ordonatorul superior de credite;
  • avizează execuţia bugetară la nivelul unităţii de învățământ şi răspunde, împreună cu directorul, de încadrarea în bugetul aprobat, conform legii ;
  • aprobă acordarea burselor școlare, conform legislației în vigoare;
  • aproba acordarea premiilor pentru personalul unităţii de învățământ, în conformitate cu prevederile legale în vigoare;
  • aprobă curriculum la decizia şcolii cu respectarea prevederilor legale;
  • realizează anual evaluarea activităţii personalului conform prevederilor legale.
Componența Consiliului de Administrație
Scroll to Top